Keddi kaja

A nap felismerése Numero 1:

nemsokára meg fog jönni, úgyhogy szénhidrátvágyam van, de nemcsak hogy van, hanem kóválygok is, ha nincs ch – ilyen csak akkor szokott lenni, mielőtt megjön :S

A nap felismerése Numero 2:

A gyümölcsökkel még mindig hadilábon állok, a meggytől megfájdult a gyomrom, pedig egész jól esett. Tegnap este többet ettem és semmi bajom nem volt tőle, mondjuk nem is éhgyomorra. Kicsit bezavar a gyomorsavamba szerintem :S

Ebédre pedig akkora, de akkora adag rizottót csináltam, hogy még én is meglepődtem rajta. Kicsit kevesebb rizs elég lesz majd legközelebb. Viszont meglepően jó volt ez az új mirelit zöldség, amit vettem, mexikói keverék brokkolival. Azért vettem ilyet, mert a) nem volt a kedvencem b) lakótársam lesz és illene rászoknom a kisebb csomagolású dolgokra, ha hűtős cuccról van szó.

Este pedig elmentem a Lidl-be, mert cukormentes aszalt gyümölcsöt akartam, illetve élesztőt, merthogy itthon fogok majd kenyeret sütni, mint a nagyok és ha ott voltam már, vettem túrót is. Csak egy kis dobozzal, ha megint nem esik jól, ne dobjak ki olyan sokat. Úgyhogy vacsira azt ettem szederrel, amit még a nyáron én mostam és válogattam Hamupipőke módon és fagyasztottunk le.

Bónuszként pedig született egy új Betűleves poszt benne egy recepttel, ami a három kérdésemre egyben válasz. Hogyan ehetnék több túrót, több tojást, illetve hogy mi a csodát vigyek esténként köztes étkezésnek, ha a szendvics és a korpovit keksz már unalmas és magas a ch tartalma is.

A mai kajám amúgy ez volt:

kaja0520 kaja0520b

Mit szólsz hozzá?

